onsdag 16 mars 2011

Sagan om en fantasi? Nej, kan bil din verklighet..

Det är ofattbart hur löjligt och fel allt ser ut i dagsläget när man blickar tillbaka (för det gör vi alla, hela tiden. Så det är inget att sticka under stolen med). Eller fel är väl fel ord. För allt jag har gjort tidigare har fört mig till vart jag är idag. Och jag är tacksam för alla människor jag mött på vägen. Och alla incidenter och missöden. För utan dom och er skulle jag inte vara här - med mitt livs kärlek, med min själsfrände, med min andra hälft.

Jag ser allt på ett helt annat sätt. Och allt känns så annorlunda. Jag trodde i min vildaste fantasi att man inte kunde ha det så här bra. Utan att det var en slags utopi som (framför allt) vi tjejer gick och föreställde oss. Men jag har bara en sak att säga er; Det är på riktigt. Det finns sånna killar som verkligen är perfekta. Perfekt för just dig. För R är perfekt, för mig. På alla sätt och vis. Han är allt jag någonsin fantiserat om. Och mer där till. Så snälla, nöj er inte med något som är snäppet sämre än vad ni verkligen förtjänar. För det finns en för alla där ute. Oavsett om det är en kille eller tjej man letar efter. Så finns det en som är perfekt, just för dig. När du minst anar det.

- I cross my heart, xoxo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar