tisdag 8 mars 2011

Ni gör mitt hjärta varmt

Nu har min kära familj lämnat mig. Det är samtidigt skönt att få tillbaka sitt egna liv (eller hur man ska uttrycka det), men usch vad jag saknar dom. Och det märker man när man träffar dom. Men nu har jag saknat min lillasyster allra mest, och alldeles för mycket. Det var så underbart när hon kom ut på flygplatsen och det kändes som om vi sågs igår. Vi skrattade och pratade hela vägen hem (förlåt hjärtat) och gud vad jag har saknat det. Och henne.

Men det var kul att få hit mormor och morfar också. Mamma tog med dem hit för att de skulle få se hur vi har det. Så vi har käkat varmamackor och druckigt massa kaffe. Pratat i timmar och krånglat med punkteringen på mammas (som inte tyckte att det var alls kul) bil. Men nu är även det löst och dom är på väg tillbaka till snön och den något friskare luften. Ni är redan saknade..

- I cross my heart, xoxo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar