tisdag 12 juni 2012

Mormor och morfar

Har varit på hotellet med min älskade mormor och morfar idag. De bjöd mig och Rasmus på lunch. Jag vill i det här inlägget passa på och säga hur mycket de betyder för mig. Jag skulle inte varit den jag är idag utan dem. Inte alls. De har alltid funnits där. Alltid. Överröst en med kärlek och glädje. Vi har hittat på roliga saker tillsammans sen första stund. Även om de har 8 barnbarn och 6 barnbarnsbarn. De har lärt mig allt möjligt. Som att cykla. Morfar gav inte upp. Han sprang så svetten rann stackarn. Men cykla, det skulle jag kunna innan det mörknade. Jag är så orolig för den dagen då de inte finns längre. Den skrämmer mig. Nått så fruktansvärt. Men den här veckan som gått har man blivit påmind om att den kan komma när som helst. Och det är fruktansvärt. Men jag vill bara säga att jag älskar er. Mest av allt. Mormor och morfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar